Eguzkia ta Ilargia

domingo, agosto 20, 2006

Ilargia

Esaiozu euriari berriz ez jauzteko
esan bakardadeari gaur ez etortzeko
eusten nauen soka zara eta itotzen nauena
ametsak sortu zizkidana, galtzen dituena

zuretzat ilargia lapurtuko nuke gauero
eta zu itsu zaude bere argia ikusteko
irrifarrez, gero minez, eragin didazu negarra
nire sua itzali da
ez zara gaueko izar bakarra, ez zara!!

esan sentitzen dudana ez dela egia
une baten sinesteko ez garen guztia

zuretzat ilargia lapurtuko nuke gauero
eta zu itsu zaude bere argia ikusteko
irribarrez, gero minez, eragin didazu negarra
nire sua itzali da
ez zara gaueko izar bakarra, ez zara!!

Izugarrizko abestia. Zenbat kasutan sentitzen duguna, ta gero izaten dena erakusten du. Primerako maitemina hasten diren amodioak baina azkenean konturatzen gara, ez zela hainbesterako.

La traducción os la dejo en los comentarios

2 Comments:

Blogger Itsaso said...

Dile a la lluvia que no caiga más,
dile a la soledad que no venga hoy

Eres la cuerda que me sujeta y me aprieta
la que me hizo soñar y la que destruye mis sueños

Robaria la luna para ti cada noche
y tú estas cieg@ para ver su luz,
me has hecho llorar primero sonriendo, y luego sufriendo,
pero ya se ha apagado mi fuego,
no eres la única estrella de la noche, ¡no lo eres!

Dime que lo que siento no es verdad,
para creer por un momento todo lo que no somos.

Robaria la luna para ti cada noche
y tú estas cieg@ para ver su luz,
me has hecho llorar primero sonriendo, y luego sufriendo,
pero ya se ha apagado mi fuego,
no eres la única estrella de la noche, ¡no lo eres!

Musus a tod@s!!

5:32 p. m.  
Blogger Enoil said...

ais nena...mi preferida :)

Sin duda,una canción muy especial...


Necesito somníferos...alguien tiene?xD

5:12 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home